El PSOE pide'l cese de Carballo al frente del FICX y que Foru asuma responsabilidaes

La conceyala del Grupu Municipal Socialista del Conceyu de Xixón Lara Martínez esixó esti xueves el cese del director del Festival Internacional de Cine de Xixón (FICX), Nacho Carballo, tres el desfase acumuláu de 650.000 euros nes dos últimes ediciones, y que Foru asuma responsabilidaes polítiques, y en concreto la directora del Teatru Jovellanos, María Teresa Sánchez, y el conceyal de Festexos, Jesús Martínez Salvador.

Foru, obligáu pola oposición a nun celebrar la V edición del Festival del Arcu Atlánticu

La V Edición del Festival del Arcu Atlánticu de Xixón, prevista de primeres pal 23 al 31 de xunetu, a lo último nun se va celebrar, al votar en contra los representantes de PSOE, IU y Xixón Sí Puede (XSP) na Xunta Rectora de la Fundación Municipal de Cultura (FMC) d'esti llunes. A favor del eventu, que contaba con un presupuestu de 194.00 euros de la FMC, namás votó Foru, partíu que gobierna na ciudá, y Ciudadanos, mientres que'l PP astúvose.

Mostrar más

Los bancos empiezan a responder por los pisos que la promotora Aifos no entregó Los bancos empiezan a responder por los pisos que la promotora Aifos no entregó

Los bancos empiezan a responder por los pisos que la promotora Aifos no entregó

Hay unas 3.000 familias afectadas, que entregaron 50.000 euros por sus viviendas. Sin embargo, nunca recibieron las llaves de sus pisos.

Nuestro Newsletter